Întrebări frecvente


Pot primi comanda la o adresa diferită de cea menţionată atunci când mi-am creat contul?

Da, te rugăm să precizezi adresa nouă de livrare. La plasarea unei comenzi pe site bifează opţiunea “Adresa de livrare nouă”;.

Primesc o informare atunci când comanda este expediată?

Da, atunci când coletul va fi predat companiei de curierat sau oficiului poştal vei primi un email de notificare sau un mesaj sms pe telefonul mobil.

Cât este taxa de transport?

Taxa de transport este de 19 lei/comandă. Dacă articolele dintr-o comandă sunt expediate în mai multe colete vei plăti taxa de transport o singură dată, la primul colet.

Ce este extra garanţia?

Extra garanţia este un serviciu special de asigurare a comenzii contra deteriorării în timpul transportului. În cazul în care articolele sunt deteriorate vor fi înlocuite de noi GRATUIT şi vei beneficia şi de 19 lei reducere la următoarea comandă plasată pe blanche-porte.ro. Costul acestui serviciu este de doar 5 lei.

Ce pot face dacă articolul comandat nu mi se potriveşte?

Poţi returna un articol comandat în 14 zile calendaristice de la primirea lui. Articolul poate fi returnat numai dacă este nou, nepurtat şi în ambalajul original. Articolele care nu îndeplinesc aceste criterii nu vor fi rambursate expeditorului. Returul trebuie expediat fără ramburs, în regim colet cu confirmare de primire, prin curier pe adresa Blanche Porte România, Şos. Fundeni nr. 74, Sector 2, Bucureşti sau prin poştă la OP 39 – CP 400, Bucureşti. Pentru că părerea ta contează pentru noi, te rugăm să menţionezi motivul pentru care returnezi articolul !

Cum primesc banii pentru articolul returnat?

Termenul de rambursare este de 14 zile de la momentul în care ne-ai anunţat returnarea comenzii. Rambursul va fi trimis către tine numai dacă returul îndeplineşte condiţiile specificate mai sus.

Cum aleg mărimea potrivită?

Consultă ghidul de mărimi de pe site sau apelează la consultanţii noştri care îţi stau la dispoziţie la contact@blanche-porte.ro.

Tocmai mi-am schimbat numele şi adresa. Unde îmi veţi expedia corespondenţa?

Informează-ne rapid de orice modificare survenită în datele tale de contact astfel încât comenzile şi corespondenţa să fie livrate corect. Îţi stăm la dispoziţie la infoline 021.305.41.58 şi pe email contact@blanche-porte.ro.

Meniu utilizator

Acces clienţi

Coş

Coşul este gol.

Cum adaug articole în coş ? Cum adaug articole în coş ?